Îl vezi la televizor vorbind despre banii publici și zici că e mană cerească pentru buget. Dacă-l cauți un pic la hârtii, vezi că omul a făcut niște crăpături în bununarul statului, prin care se scurg bani spre destinații alese de el.
Evident, Scripăț preferă trustul lui Sechelariu, deci acolo dă cei mai mulți bani. E și normal, că premiul de excelență are costuri mari.
Anul trecut, a împărțit niște bani dintr-un proiect la aproape toată presa locală. Dacă nu mă înșel, doar 1TV Bacău n-a primit vreun ban. Dintr-un buget pentru media de aproape 4.000 de euro, grosul s-a dus în buzunarele lui Dumitru Sechelariu, prin intermediul trustului de presă. Vreo 2.370 de euro, adică aproape 60 la sută din total.
Cifrele apar și în facsimil, iar explicațiile sub acesta. Atenție, sumele sunt în euro!
După mintea Instituției Prefectului, TV Bacău + Deșteptarea + Radio Alfa fac mult mai mult decât Adevărul de seară + Ziarul de Bacău + Kiss FM + Euro TV Bacău + Radio Kit Onești.
Grosul banilor pentru presă, 1.700 de euro, l-a primit Deșteptarea, deși celelalte ziare contractate au audit BRAT, iar ziarul cu morți nu are. Cum s-a făcut alocarea banilor, în funcție de ce criterii?
Răspunsul e simplu, se vede la tembelizor și în ziar. Adică în Deșteptarea și TV Bacău, unde e lins maxim și de unde își susține activitatea electorală, pe bani publici.
Am solicitat azi, de la Prefectură, materialele publicitare difuzate la tv și radio, să le postez și aici, ca să le vadă publicul larg.
Legendă:
– SC Deșteptarea SA = TV Bacău, Deșteptarea, Radio Alfa;
– SC Adevărul Holding SRL = Adevărul de seară;
– SC Media Group Services SRL = Kiss FM;
– SC Eco Rino SRL = Euro TV Bacău;
– SC Star Media Consulting = Radio Kit Onești;
– SC SSC Invest SRL = Ziarul de Bacău.
Rossi a zis
xxx
Si la intrebarea asta, e simplu de raspuns, doar Zdb este auditata Brat, nu? 😉
Comentariu cenzurat. Ai vazut ca stii raspunsul?